14. lokakuuta 2014

Olen muuttanut

Olen muuttanut itseni nyt talolle. Tavaroita on vielä vanhassa kodissa ja siellä on toki kuun loppuun vielä mahdollisuus pestä pyykkiä sekä itsensä.

Askartelin tänään saarekettani ja siihen on tosi kiva kasata kaikkea ylimääräistä tavaraa :) Huomenna jos askartelisi sen loppuun ja asentaisi lavuaarin ja systeemit valmiiksi putkimiestä varten.


Saarekkeen työtaso on ihanan suuri. Mulla ei varmaan missään kodissa ole ollut noin paljon tilaa tehdä asioita. Jääkaappi ja liesi saapuivat tänään, joten kunhan sähkäri saa mulle pistorasioita, pääsen oikeasti laittamaan sähköllä toimivia asioita toimimaan. Tällä hetkellä mulla on siis käytössä jatkokela, jossa on neljä pistokepaikkaa. Sillä mennään vielä pari päivää.


Kaivelin vesiputkea paremmin esiin ja sisäpuolelta vetämällä myös ulkopuolinen putki liikkuu. Ei tarvitse siis enää kaivaa. Koska putki on vain noin metrin syvyydessä, ei ole mikään ihme, että se on jäätynyt. Nyt sen sisälle tuikataan lämmityskaapeli, jotta homma toimisi.


Nyt mä keitän kahvia ja kattelen netistä sarjoja. Hetken päästä tulee pimeä, sillon taas kynttilät päälle. Tää on ehkä kliseistä: kahvimuki, kynttilät ja villasukat. Kahvi lämmittää, kynttilät valaisee, sillä täällä on vain yksi valo ja kuka tahansa voi tulla kokeilemaan, miltä tuntuu kävellä vanhan talon lattioilla ilman villasukkia :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Pihalla tapahtuu

Pihalla on tapahtunut ja tapahtuu, talossa ei sinisen lattian laittamisen jälkeen. Siksi näytettävää onkin vähän ja vain ulkoa. Suurin j...